Ενημέρωση για τη Διαδικασία Υποβολής και Διαχείρισης Παραπόνου
H SANTANDER CONSUMER FINANCE S.A., Υποκατάστημα Ελλάδος (εφεξής «η Τράπεζα») σας ενημερώνει για τον τρόπο υποβολής των τυχόν παραπόνων σας καθώς και για τη διαδικασία που ακολουθείται με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας.
Πώς μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας
Τι πρέπει να γνωρίζετε για την υποβολή του παραπόνου
Ποια διαδικασία ακολουθείται από την Τράπεζα μετά την υποβολή του παραπόνου
Πότε θα λάβετε απάντηση
Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών
Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Στοιχεία Επικοινωνίας
-
Τηλέφωνο:
-
Αγησιλάου 6-8, ΤΚ 15123, Μαρούσι Αττικής, Ελλάδα